با سلام خدمت خانواده های عزیز

آیا کسی از مهدکودک درین و برنامه هاش و هزینه هاش اطلاعی داره؟ من می خوام دختر ۳ ساله و پسر ۵ سالم رو اونجا ثبت نام کنم. ممنون میشم به من اطلاع بدهید.

من هرچی تماس می گیرم کسی جواب نمی ده.

شمارشون درسته به نظرتون؟

چه مهدکودک هایی در یوسف آباد می شناسین؟

من تعریف اینجا و فرزندان برتر رو شنیدم. شنیدم فرزندان برتر استعدادیابی هم داره.

مهدکودک درین در یوسف آباد 


مینا زارع

سلام مهدکودک خوبی ه. من تعریفش رو زیاد شنیدم. ولی نمیدونم درمان دارند یا ندارند لطفا تماس بگیرید بپرسید به ما هم بگید. یا از رادیوکودک تماس بگیرند و بهشون اطلاع بدن

زهره مجیدی

من حوالی مطهری کار می کنم میخواستم یوسف آباد ثبت نام کنم که تو طرح نبود یادم نیست چی شد ولی بین اینجا و فرزندان برتر شک داشتم فرزندان برتر بیشتر بهم نزدیک بود ولی در آخر نوشتم یکی از مهدکودک های نزدیک خونمون

نسرین قباخلو

استعدادیابی و این ها همش کشکه چی کار می کنن برای بچه ها؟ من بچه م رو نوشته بودم استعدادیابی نمی دونی چه پول هایی گرفتن آخر هم یه چیزی گفتن که اصلا تو ایران نمی تونه بچه توش پیشرفت کنه.

تینا جوان

عزیزم هروقت خواستی بدونی کی چه جوری ه برو رو وب سایتشون رو ببین همه عکس هاشون و حیاطشون و ... هست. قشنگ می تونی از تو خونه انتخاب کنی کدوم موسسه بهتره. الان برو توی نقشه گوگل عزیزم سرچ کن مهدکودک درین عکس هاش رو ببین من دیدم هیچ عکسی ندارن. بعد سرچ کردم فرزندان برتر . عکس های بچه های فرزندان برتر قشنگه یکی ش رو من برداشتم تو گوشی م نگه داشتم . برو کانال تلگرامشونم ببین ببین کدوم قوی ترن

مهدکودک درین