سلام بر مادران عزیز

چه مهدکودکی به نظر شما بهترین مهدکودک اطراف یوسف آباد هست؟ ما از تبریز تازه اومدیم تهران و من میخوام یه جایی باشه که بچه ها تا ظهر توش راحت باشند.

من خانه دار هستم و فقط بخاطر در اجتماع بودن بچه هام هست که اون ها رو می خوام بذارم مهد کودک.

مهدکودکی که مد نظرم هست باید محیطش پویا باشه یعنی کاردستی و کارهای و فعالیت های مهم توش زیاد انجام بشه

آموزش ها مستقیم نباشه مثلا بچه ها رو زور کنند که حتما باید یه تکلیف خاص رو کتاب بنویسند

بچه ها در مهدکودک آموزش های غیر مستقیم ببینند

من دوست ندارم اینجوری هم باشه که مربی با بچه همیشه نرم و نازک برخورد کنه یه جاهایی هم حتی اگر با بچه تندی کرد اشکالی نداره

بهرحال بچه تو هر محیطی قرار بگیره این اتفاق براش می افته

ممنون از سایت رادیو کودک که به من کمک کردند.

 

سخن مدیر وب سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب مهدکودک های حوالی یوسف آباد به لینک های زیر نیز رجوع کنید.