با سلام خدمت مادران و پدران عزیز

در حال حاضر من هرجایی در پروفایل سایت ها در گوگل جستجو می کنم اسم بوستان آبی و فرزندان برتر در یوسف آباد رو می بینم.

آیا کسی از این دوتا مهدکودک و موسسه اطلاعاتی دارد؟

من ۷۰ درصد درباره فرزندان برتر به نتیجه گیری رسیدم و فقط ۳۰ درصد مانده تا برای بوستان آبی ولی باز ممنون می شم دوستان کمک کنند.

یک مطلب در سایت رادیوکودک هست درباره بوستان آبی ولی درباره فرزندان برتر هیچ چیزی نیست.

ولی یه صفحه پروفایل خود فرزندان برتر دارد که مدیر موسسه درباره کودکان اطلاعات جالبی می دهد.

من تو پروفایل آپارات هم اطلاعات این موسسه را دیدم، مدیرشان دکتر مجد، روانشناس کودک هستند که بسیار در این زمینه حرفه ای هستند.

کسی توضیحی داره که فرزندان برتر خوب هست یا نه؟

ممنون از سایت رادیوکودک که گذاشتند من دوباره سوالم را ویرایش کنم.

پروین بهرامی


سخن مدیر وب سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب مهدکودک های ، موسسه های حوالی یوسف آباد به لینک های زیر نیز رجوع کنید.

بهترین مهدکودک یوسف آباد 

مهدکودک یوسف آباد