بهترین متخصص گفتار درمانی در تهران چه کسی هست؟

سلام خدمت دوستان عزیز

دختر من، هانا، الان رفته توی چهارسال، حرف "ر" رو خوب تلفظ نمی کنه، جملاتش را تمام نمی کند. در صحبت هاش تمرکز نداره. خیلی از هم مهدکودکی هاش رفتن برای گفتار درمانی، یه سری ها خیلی خوب نتیجه گرفتن و یه سری ها تاثیری نداشته.

مثلا یکی از خانم ها میگه من 40 جلسه گفتار درمانی رفتم و نشده.

به نظر شما باید دقیقا الان من چی کار کنم؟ یه مقداری از نظر نقدینگی در فشار هستم دوست دارم هزینه ای که می کنم قطعا درست نتیجه بده. لطفا راهنمایی م کنید من بدونم باید چی کار کنم دقیقا.

لطفا بهترین متخصص رو که تجربه ش رو داشتید به من معرفی کنید.

بروزرسانی شده: ممنون از همه که برام بازخورد گذاشتید خیلی بازخورد ها زیاده شده و من نمی تونم ببینم کی کدوم بازخورد رو گذاشته چون جواب همدیگر رو میدید من نمیدونم کی کجا جواب چه کسی رو داده. میشه اگر موسسه ای خوبه روی همون موسسه پاسخ بدهید که من یک جا همه رو ببینم؟

بهترین متخصص گفتار درمانی در تهران چه کسی هست؟